Tisdag!

I morse kände jag igentligen inte för att göra värst mke, men ingen som ville leka med mig ;)
Typiskt!!  så jag o Ellis gick ut o jag målade på ladugården, sen han jag oxå dra lite tapet i vardasrummet...(evighetsgöra...)
Lunch o sen sovtid för Elias, då passade jag på att träna lite samt ducha!
sen hann jag me hästarna oxå innan barnen kom hem från skolan, nu har vi fikat o alla barn sprang ner i källaren för att se på film!!!!  Elias är sååå söt då han hänger med sina syskon , lite på efterkälke men i full galopp....undra va det ska bli av honom :)

Att vara ihop!!!
Japp, nu börjar det dra ihop sig o man börjar vara nyfiken o medveten om kärleken runt om kring sig i skolan... så jag har blivit uppdaterad om vilka som är i hop på williams skola iaf ;)
Är ju bara en tidsfråga innan w kommer hemdragandes me en brud.... sååå söööt!!!!

Grill kväll fick jag veta nu i dag att det skulle vara på sandras 5års i kväll.... lite väl sent att medela oss kanske, och jag som tackade ja till att jobba på ridskolan ikväll bara några timmar innan fröken ringde... jaja, Tomas o barnen får åka dit o grilla parisare!!!

Så nu väntar jobb, men bara 2 lektioner, sen lite handling på ica innan jag kan åka hemmåt!

Wiiiii. skolavslutning på torsdag då....
Jag vet 2 som länktar efter SOMMARLOV!!!!!









Bilder från varberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0