sommarlov!

Gud så skönt det är när barnen har sommarlov.... inga tider att passa, inget gnat om att dom måste ligga i sängen exakt kl 20 o upp kl 7.....  ne, 22 har vi satt som grens att barnen ska ligga, vilket dom då ofta gör då dom själv känner att ögonlocken börjar på att bli tunga......   sen brukar jag väcka dem vid 9 senast halv 10 om dom inte vaknat innan :)

Sena kvällar har det blivit nu i veckan... ingen före 00.... suck, tur vi har en snäll liten kille som oftast sover till 8 - halv 9 :)))   inge gnäll på nätterna förutom enstaka gånger som tex i natt då det blev 2 stoppa in tutte....  ibland hittar han dem helt enkelt inte..... men vad är väl en flugskit i rymden???

I vardasrummet går det liiite frammåt, jag har dragit dessa gamla tapeter så jag är less.... men nu är det klart , en vägg går det att tapetsera direkt på men dom andra måste jag först sätta upp 'overcover' tapeter... men igår skruvade jag lös lampan så nu är det bara att måla taket först.... (skulle vilja byta det oxå men vi har nog inte råd....) så det blir till att måla upp det bara!  sen ska jag o totte försöka byta ett föster i helgen... på måndag kommer rörmockaren o tar bort ett element så då kan vi ta bort det andra fönstret oxå... men man måste vara några st när vi ska sätta in det större fönstret för det är tungt!!

LÄNKTAR TILLS NÄR JAG KAN SLÄNGA MIG I DEN NYA SOFFAN O BARA MYYYSA ME BARNEN!!!!!

I dag ska jag åka in till vetrinären me Allan, önska mig lycka till vilket jag tror behövs!!!!!

Skickade just upp Elias för att väcka barnen men hör han sitter o leker där uppe.... kanske måste gå o verkställa ;)

FREDAG IDAG!!!!   Vi ska försöka ha lite fredasmys kännsla, dock utan tv....  det blir nog att mysa o spela lite kort (svartepetter är favoritspelet) kring köksbordet :)) 

Ha nu en riktig skön fredag o myyyys med dina nära!!!!    kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0