Regn hela helgen....

Ursh va tråkigt me regn hela helgen.....
5 kort har varit det stora samtalsämnet i helgen o barnen har velat spela miljoner gånger :)

Som ni vet vid detta lag så var fredag ingen bra dag för mig.... men på kvällen kom fam.hägglund o halva fam.johansson hit o käkade pizza me oss, det lättade upp stämningen lite o jag fick tänka på nå annat en stund....  sen när dom åkt hem så målade jag taket i rummet, inte så vänligt för nacken men nu klart iaf!

På lördagen så regnade det oxå o var inte så kul att ta tag i nått.... så jag bestämde mig för att åka till stan utan barn men si det gick inte, då ville mannen följa me o wille o ellis självklart oxå.... sandra lämnade vi på kalas i hjuken!
Williams present inhandlades ett xbox 360..(+ en ratt o pedaler)... så nu vet ni att han önskar sig spel till det (inte lego batman för det följde me...) men typ lego indiana jons, bilspel, el något baserat på en film.....

k-rauta o lite mer målafärg....

Maxi o lite mat, blöjor o välling.....
Fika där med fam.hedman :)

Hem o hämta sandra som fått vara en stund hos fam .hägglund - TACK!!!!
Laga seeen middag, kyckling o strips, men antar att det blir senare o senare me helg middagar framöver ju större barnen blir..... o kanske inte prick 5 som det är nu...offtast!

Lat efter middan blir man ju men jag o tomas bytte det ena fönstret i rummet - skönt att ha det gjort!!!
william var me elias :)   nu är det bara lite fix runt fönstret på ut o insidan ......

och som vanligt blev kl 24.... suck , 8 ringde vår egna söta väckarklocka med att ha bajsat :))))
8 timmar i sängen... ska inte alls klaga o gör inte det :)  men lite förkyld - fortfarande!!!!!!  är så less,
har lite ont i halsen nu oxå.... ja ja det går väl över....

Idag regnar det oxå....bläääää....
så det blir innelek, sen när ellis sover ska jag vara i rummet!!!!!

hoppas ni har en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0