Olalala la...

Igår fredag så Målade jag klart mitt måla på ladugården dvs 2 timmar på stegen o konstiga ställningar på kroppen, william var barnvakt till elias o tjänade sin första sommarlovspeng ;)

MEN, när jag nästan var klar fick jag så sjukt ont i ryggen, lägnst ner mot rumpan, kändes inte som att det gick att knäcka till utan mer muskulärt eller ja ONT iaf.... så ont att jag helst ville bara ligga i sängen resten av dann o det är inte så likt mig men Jobbet väntade ju kl 13.30... o jag visste att det inte var någon som ville jobba ist för mig så det var bara att proppa sig full me det värsta som fanns hemma o åka glad i hågen ;)

Har gått ganska bra att jobba iaf, tur vi inte har så fysiskt krävande jobb... dock var det ingen lek att ta sig ur sängen imorse :(   Men det har kännts bättre o bättre under dagen så vi hoppas det ger med sig me lite mer 'att vara ganska stilla' medicin :)

Grillat o ett glas vitt till middag blev det idag, o nu har jag precis kastat isäng den minsta, T är ute o bygger ett fotbollsmål medans barnen lirar boll!!

Nu när den lilla har somnat ska jag gå ut i stallet o ta hand om dom 4-benta :)

Imorgon är en anna dag, jag o barnen drar på ridskolan o kikar påhopptävlingar innan jobb för mig står på tur...

Hoppas ni får en lugn söndag me massa ledighet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0