Knasig...

...kanske ni tycker jag är som sitter inne o bloggar nu när solen strålar utanför... men jag är less på att sola, har legat nästan 2 timmar nu o det är alldelens lagomt för min kropp att inte göra nånting... så nu spritter det i benen igen... väntar på att lille man ska vakna från tuppluren på endast 2 timmar sen ska vi trampa in en sista gång till varberg för att gå i lite affärer o kanske shoppa något fint :)

barnen o tomas är o badar... först badade dom inne i havsvatten basängen sen for dom till campingen här i närheten o skulle ta sig ett dopp i utomhuspolen... skööönt, 23 grader skulle det visst vara :)

I morse när jag sprang gick det seeegt. benen tyckte det var jobbigt o det är klart att dom har ju fått jobba i 6 dar på raken o ganska hårt oxå... så jag är verkligen inte förvånad att det gick segt idag så nu ser benen fram imot  resdagen o vilan imorgon :)

nu vaknar den lilla så bäst att sluta.... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0