Jopp....

Som vanligt när vi kommer hem så blir det lite mindre datatid o mer JOBB :)
Gräsmattan skulle klippas, Ladugården fortsättas målas,Väskorna packas upp, Smuttstvätten tvättas, Allt skulle bäras ut ur rummet, nu har jag tömt det på allt, bara dom stora tunga grejorna som e kvar o det ska Tomas få hjälpa mig me så fort han kommer hem :)

Jobbat har jag ju oxå hunnit gjort sen vi kom hem ;)

Fotbollsträning o kamrater har oxå klämts in.... ja ni hör ju :)

Varför jag har ro att skriva lite nu är för att jag väntar på baconpajen i ugnen, den doftar ljuvligt o magen kurrar!

Tänkte ladda upp mer kort från resan men det ville inte datorn idag ? så det blir en annan dag helt enkelt!

Föresten så var jag in o bestälde tapeterna till rummet i dag oxå...kommer att bli sååå fint (hoppas jag )

allt för nu.... på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0