Hahaha...

Ni vet att det clasiska är ju att man är så peppad på att börja träna att man köper dyra, snygga  träningskläder för det måste man ju ha när man tränar , eller hur?

sen tränar man 1 gång.... o inser att det var jobbigt eller inte så kul...  

o vips så var dom snygga träningsklädrena till ingen nytta....

Jag därimot gör kanske tvärt om... men det återstår att se :)

Har ju nu tränat i ca 5 veckor i gamla kläder, dock nya skor!

Men igår på Ullared hittade jag ett par capri träningsbyxor för ca 60 kr o en snygg t-tröja för 50 lappen så nu har jag oxå snygga nya träningskläder o jag vet att jag kommer att ha användning för dom ett tag till om jag nu inte slutar bara för jag fått så snygga kläder ;)

Hur tränar du och vad tränar du?
Hur motiverar du dig själv? 

Har imorse me sprungit mina km...  men med lite högre tempo, i mina nya snabba träningskläder ;)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Försöker verkligen hitta inspiration men det händer inget!!!:( Är ute och går med några kompisar men det är ju mest för att surra:/ Men planen är att börja springa....nån gång!

2010-06-01 @ 22:35:32
URL: http://www.nogg.se/lappbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0