Gokart killen...

Vi har haft en härlig semester tripp trots lite då ligt väder, men man kan ju inte få allt :)
Onsdagen bjöd på gokart  hela dagen,(nä, jag o sandra han gå/syckla in på stan först o shoppa lite o efter lunch åkte vi ut till banan...)  william var duktig o koncentrerad o gjorde allt rätt!
Duktiga kille.....







Elias mumsar lite puffins o hejar glatt på sin bror...

stolt kille efter 2 dagars tävlande :)

Efter onsdagens tävlande åkte vi o badade på ansia, aningens kallt tyckte jag men dock inte dom 3 sjöodjuren vi äger ;)

Grillning o sedan bara njuta av lugnet.... sandra o william hittade förståss snabt kompisar så dom såg man knappt till ...ellis fick sig minsann oxå några kompisar att leka me :)

Torsdag tog vi oss en promenad upp på byn igen, åt o kikade på allt spännande dom annårdnar på torget, sen på em kom mamma o pappa upp o vi gick ut o käkade på kåtan, gott me maat o bäst av allt att inte behöva diska ;)

Fredag var det dax i gen för killen att köra gokart... jag o sandra o ellis gjorde som sist o väntade me att åka ut förräns efter lunch, idag utav att det regnade.... men vi ahn se mke ändå :)

myyyys me att vara borta på husvagns semester o allt funkar o barnen petar knappt på varan, är snälla som lam, ellis sover läänge o mke, även på dagen i vagnen :)))))   ja det har varit en häääääärlig vecka :)

men det var skööönt att komma hem till verklig heten o få motionera lite samt måla.... laga middag på min spis osv.....

ja ja, imorgon ska tomas till vännäs o köra folkrace men för en gångs skull så känner jag att jag hellre stannar hemma för jag har ett par saker jag MÅSTE göra innan måndag så.... men jag vet att killen klarar sig utan mig för en gångs skull ;)

nä nu natta o försöka snurra tillbaks nå dygn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0