Sommar , sommar...

Det har varit lite blandade dagar me hö skörd, barn, regn o solsken.....
Älskar när byn lever upp på sommaren o invaderas av barnfamiljer... och om jag gillar det vad tror ni då barnen gör ?  det är som vår lilla egna barnen i bullerbyn här hemma :)))))

Packat husvagnen har jag gjort idag /kväll....imorgon åker vi till Åsele för lite semester, marknad o folkrace.... känns så himmla gött... frågan är bara hur länge då?  ända tills vi kommer fram, 3 gnälliga ungar, spöregn o super varmt i husvagnen- ne vi kanske kommer hem fortare än vad vi tänkt ;)  jaja det återstår att se :)

Tur att vi har semester nu så vi gör som vi vill :))))

Äta gott varje dag....grilla.... ostbricka... mmm jag lägntar!!!!!



Ja ja, nu ska vi inte bara softa på semestern men det känns skönt att ta första helgen till att bara vara så kommer jobbet sedan me rumms-göra -klart, + allt annat skiit som skall göras! thats life!

ne nu säger jag TREVLIG HELG så höres vi till veckan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0