Oj då...

japp, 2 par nya jeans följde me mig hem från stan idag..... o jag som skrev i går att min ekonomi inte tillät detta....hm, hårdbröd o vatten för min del närmaste veckan men det gör jag så gärna för jeansen var SÅ SKÖNA, stretchiga o PÅ REA!!!!!  179 kr st..... som fått o dom var inte billiga igentligen.... så om ni ska fynda jeans skynda in på JC.... 50- 70 % på massssssor me härliga jeans!!!!!!!

Jag brukar inte ens gå in på JC men det var nått som drooog mig dit o vilken tur det!!!!!
Ramar på galerix blev det....
Krukor o en blomma på mias...
Ny kalender på åkerbloms.....

sen var jag på både EM o Mio o kollade tvbänkar.... jag har blivit KÄR i en på Mios.... o ett soffbord... *suck* lite dyrt dock.....  väntar på att en hög me pengar ska falla ner från himlen ;) då ska jag nog slå till.....
sen har vi bestämt oss för ett golv *gulp* det kommer att landa på ca 10papp det oxå... *suck* pengar pengar pengar.... tänk om man kunde vara oberoende o ha lite extra......

Det kostar att ligga på topp helt enkelt....

Hö har vi tagit in i kväll oxå, 2 balar torrhö.... det är första gången vi har balat direkt från backen så det ska bli spännande att se om det funkar o inte blir dåligt.... men det är lite äldre sådd därmed tunnare o fjunigare hö o har torkat snabbare så peppar peppar....

Morfar har varit me barnen en stund o kollat efter snattren (hjortron) dom hittade lite av skogens guld dock lite omogna....  snart kanske det går att plocka!

Kontoret o alla dessa papper har fått min kväll dock är högen inte slut men huvudet säger stopp.... så det är lika bra att sluta innan jag gör fel o tar resten av högen i morgon.... hoppas på inte regn för en promenad skulle sitta finfint....

på tal om promenader så har jag ju uppnått mitt mål som jag har surrat om då o nu.... ni vet vikten hit o dit... 62kg var ju mitt mål o jipppi.... där är jag nu, dock är det 62,......  men nu tar jag det lite lungt o njuter av sommaren o dess gosaker så ska jag sätta upp ett nytt mål till hösten o kanske komma ner på 62.0  skulle oxå vilja bli av me 'bebis'magen som sitter nedanför midjan, ja jag har en liten gömma där me fett.... men som sagt INTE NU!!!!

Det var oxå skönt att köpa jeans då jag kunde köpa stl 30.....  visst är det så att jag kunnat vara smalare oxå men jag är ganska nöjd me mina kurvor JAG HAR JU BÄRIT & FÖTT & AMMAT 3 BARN.... och bristningarna är tatueringar efter mina välskapta barn så dom visar jag gärna ;)

Nå väl se vart det barkar i väg då huvudet är tomt ......  men jag bara toklänktar tills rummet är klart o jag kan ställa in massa fina saker som jag nu har shoppat :))))

Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0