Japp, det har regnat idag...hela dagen!!!

vilken tur att vi fick in höet igår... annars hade det varit o kört allt åt skogs....phu...

Idag har det varit en inne dag hela dagen o det har målats spikats o grejat... på fm kände jag att jag måte städa lite då det blir lite mindre av den varan då vårat hus är en dammig arbetsplats...

Kaffefrämmen hade vi idag som hade mke att surra om - trevligt!!!
Jag hade slängt ihop en hallon smulpaj - gott!

sen blev det NY PÄREN från landet....oooooooo så gott!!!!! det går inte ens att gämföra med dom köpta fast det är nypären....hur kommer det sig ? till blev det lite choritso korv, sill o ägg... gott!!!! det godaste som finns är ju att ta en liten potatis, klyva på mitten o he på lite bregott......mmmmm

nu gör jag flera saker samtidigt.... då jag inte fått några gosajer i helgen (typ) var jag grymt sugen på popcorn, så dom är poppade men utan tv är det inte så rogivande att sitta still vid köksbordet, så jag målar samtidigt (ja nu sitter jag ju här en snabbis)  jag har lite konstiga inrednings projekt som jag håller på med i hallen / rummet, om det blir bra det vet ingen föräns det är klart , jag kan bara hoppas!!!!  annars går det ju alltid att måla / tapetsera om.... eller hur!  vart jag fått dessa knasiga ider vet ingen... dom bara ploppat upp i skallen så jag måste ju köra på lite känsla, det är inte direkt så att jag kan kolla på någon bild :/  men men den som lever får se.... dock känns det som ett bra tag bort :(

¨så ja nu har jag smaskat tillreckligt... nu ska jag gå o leta fram en annan målarburk, spackel skulle jag behöva o var säker på att vi hade en hink kvar men den är borta.... eller den kanske står där den inte ska stå :/

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 14:12:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0