God kväll i stugorna!

Är trött...... varför det???
min förkylning har ju gått bort helt..... o jag varnar min man som har mke ont i halsen o låter som han dryckit wisky i 5 dar smittar mig...Grrrrrr då ska han få på moppo!!!!!!

Idag har solen strålat o det har varit underbart varmt..... vi har inte lyft ett finger här hemma utan lek , grin o skratt har varvats här på gården.... mat förståss o självklart en cykel tur ner till badstranden för ett em dopp då elias vaknat, ganska skönt i vattnet var det, jag badade dock inte utan höll koll på dom små! elias som jag trodde skulle typ kasta sig i sjön var mer försiktig än nånsin o gick bara med benen upp till knäna kanske , sen var det roligt att gå på bryggan o att åka ruchkana.....

Föresten jag måste ju säga vad trötta jag lyckades me.... jopp jag somnade i solsängen då elias sovde o william o sandra lekte brevid mig.....  t r ö t t ... ???  liiite för mke sol på ryggen alltså, men sköööönt var det!!!!

lagomt till middagen började det stört regna, så det blev lite inne lek o jag spelade lite lego batman med barnen i källaren.  lite träning han jag oxå med o en duch....

nu sitter jag här o nu ska jag surfa lite... fick ett insider tips om en trevlig sida som jag ska kolla upp, kanske även är någe för er..... vi får väl'a se....

håller just nu på att ladda upp Tomas voltning i söndas på folkracen, så imorgon får ni se den!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0