Borta bra men hemma bäst!

SKÖÖÖNT att vara borta på semester en helg o bara njuta av livet, samla nya krafter!
Sammanfattning : vi har haft en underbar helg me sol, bad, marknad, karuseller, regn, folkrace, husvagn, promenader, mat , vänner, mormor o morfar, hälsa på ida o erik i fredrika....  ja känns som om vi hunnit me en hel del i helgen faktist men bäst av allt att inte haft någon som helst tid att passa :))))

Men, kameran har dock inte använts så flitigt... men nått kort ska jag lägga upp lite senare vid tillfälle!

Väl hemma så låste jag in min man i rummet (haha)  för nu ska det bli klart!!!!!
imorgon ska jag bestämma golv :/ svårt val... det ska ändå ligga där ett bra tag utan att man blir less på det...


nääää ska ta tag i mina barn som hade sovmorgon till 10.30 imorse, jag fick sova till 10 (jag var på öltältet igår :) och min snälla man klev upp me ellis kl 8...
iaf, w o s är ute o springer halvt nakna o nu börjar det bli kyligt... så  vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0