Vår duktiga kille!!!

Det tar sig :)

                             
                                                           Min duktiga lilla prins :)

Natten har varit minder bra föör unge herr Elias, kli i tänderna o vi vöntar tålmodigt på att det ska kika upp någon nu snart......   vaknade 4 , somnade om efter en stund men vaknade när T steg upp, så det var lite gnäll o knä kille på fm....   vi åkte till vindeln efter lunch o alla barnen blev dumpad hos mormor - STORT TACK, I LOVE YOU!!

Jag handlade, var på stallet me Allan en stund o sen hemmåt.... killen sov i bilen, w o s bråkade som vanligt....
snälla nannyakuten ibland önskar jag du kunde komma hit! jag blir tokig på deras gnabb.....  det går verkligen i perioder, ibland kan dom leka hur bra som helst o vara kompisar.... andra gånger är det bara gnabb o fel o retas o......  GAAAA, Men det är väl det stora provet man skall klara som mamma eller???

Kastade in matkassarna, tog hand om hästen, tog in ellis, grinig då han sovit för lite enligt honom själv....
Började me middan samtidigt som jag gav Elias middag o packade upp..... phuuu...

sen åt vi i lungn o ro.....  lek hela kvällen, jag var ute i stallet o gjorde klart där... nu är T ute som vanligt, barnen sover.... jag har just tagit mig en bit av den godaste chokladen :)  70% mörk me fyllning.... mmmmm
jag är ju så duktig att jag inte äter godis, förutom popcorn o just det ... mörk choklad, någe måste man väl få njuta av :)


SMAL.... jag skulle vilja bli av me några kg.... NU!!! snälla gud.... jag har försökt att be men det händer innget... hör han mig inte eller ;)
Nej skämt åt sido, så kan jag inte säga annat än att jag är nöjd me min kropp, jag har ju trots allt bärt 3 små mirakel i min mage....  Jag mår bra o orkar allt jag vill :)  varför lägga energin på att klaga??

Urcsh va jag skriver känner jag.... men det är ganska skönt att få skriva av sig lite.... sen om det är vidare intresant vet jag ju inte, men man gör ju som man vill....  säkert ingen som tvingar dig till att läsa detta ;)

Nej nu ska jag blädra igenom min mama tidning jag fick me posten idag... eller kanske ska börja me den förra som ligger osprättad på soffan, hmmm   ...   

God kväll på er! Ta han om era nära, älska varann som om det var den sista dagen ni sågs..... puss....

Kommentarer
Postat av: anna

men vad duktig han är!! ja snart blir det väl Lunas tur... ha det!

2010-01-17 @ 15:43:58
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0