Tjohoooo....

ser verkligen framimot stunden efter jag lagt elias...... NOT!!!!  Då ska jag nämligen äntligen få skura golven :)))

I dag har det varit lite sämre i höften /_bäkenet + knät, s jag har ringt naprapaten för en tid......  är nog lite sne iaf efter dunsen i backen :/

Men jag kunde ju inte neka min söta dotter som så inerligt gärna ville rida på lillan här på kvällskvisten.... självklart måste hon ju rida när hon känner lusten falla på :)))



Lite fördröjning på bloggandet.... men nu är skurningen gjord men jag måste säga J...skit
skur staven gick sönder.... jag skurar nog för ofta ;)
så det blir till att investera i en ny.... *suck*

nu ska jag fortsätta att vara så där tråkigt duktig , jag ska bege mig ner i tvättstugan o vika tonvis me ren tvätt *suck*

see you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0