Ridning på lillan!!!!

I morse var jag o Elias duktig att gå rundan innan vi hälsade på grannarna, elias fillar att leka me stina (el . hennes grejor ännsålänge) :)

Sen hem o Lunchade, fanns massa sallad färdig o skuren i kylen o tur som det var så fanns det en burk tonfisk :) så jag fick mig en smarrig tonfisksallad :)))  

Sen gjorde jag stallet o verkade nykommlingen vilket var behövligt!!!
Sitta i telefon kö var nästa projekt..... bläääääää   , men det blev till det bättre så då är det väl värt det!!!!

Han plugga lite körkort :)
Barnen kom hem o fikade sen LEK!!!!

Lasange till middag :)

Sen så gick vi ut o barnen red på lillan vilket var mke uppskattat, sandra njöt o var såååå glad!!!
Tack snälla Jennika för vi fått låna henne :)

Nu sitter barnen o kvällsfikar o strax sängen för dom små liven :) 

på återseende'    kram!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, hej!

Vilken gullig liten häst.

Jo, jag har en "glödlampa" till dig som passar till Elias "sovlampa". Den har en lämplig lysstyrka för Stina i alla fall. Du kan få den ikväll eller imorgon. Idag är vi på stads-turné (Vindeln).

Kram

2010-01-19 @ 11:11:35
Postat av: Anna

Å va snällt!!

2010-01-19 @ 12:01:12
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0