Onsdag svishade förbi....

Nu väntar jag otåligt på att mannen skall komma hem så vi får oss ett GOTT bröd till soppan som aldelens strax skall tillagas :)

I dag har vi haft en soft fm, hästarna mitt på dagen (jag har tömkört båda mina o sandra har ridit lillan)
nu är barnen hos farmor o gör antagligen henne döv... :)

I kväll så ska jag försöka p l u g g a......    det går frammåt men ack så många timmar kvar innan man ens kan tänka tanken att skriva upp :(   men men... bara att bita ihop :)  jag har ju valt själv....

Ha en  underbar kväll o njut av ditt o dina :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser mysigt ut med Elias o Aslan :) Snäll kisse det där.

Vad gott det lät med soppa, det var längesen man åt. Hoppas allt är bra med er! Kramar

2010-01-20 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0