Hej hopp...

Äntligen har Hästen fått nya fina fötter :)
vi åkte till vindeln mitt på dagen o jag hämtade upp kidsen från skolan, dom fick rida på lilla skrutten när vi var på stallet o dom tyckte det var sååå kul.. sandra sa : mamma en sån här ponny vill jag ha...
Men han är väl för liten , vi skulle ju köpa en lite större vit ponny? , Nej mamma jag vill ha den här, precis den här....   ja hon e för gullig min skrutt unge!!!

Barnen var så hungrig så det blev korv i bilen för dom på väg hem o  det vara ganska skönt att komma hem o laga mat o inte känna stress över deras små magar ... att man själv är hungrig gör ju mindre :)
Jag lagade super god kyckling gryta me ris... mums!

ridit på kvällskvisten har jag oxå... I LOVE IT....

Nu sover alla mina 3 barn :) jag sitter här men funderar om det kan va någe på dumburken... var no en vecka sen jag tittade senast :/

Här kommer bilder från sovrummet :)



Mmmm, sängborden - tavelhyllan - tavlan - blommorna - lampan, är det nya :)
se så lite nytt kan göra underverk :))

Jag älskar verkligen LAMPAN, den ger såna härliga skuggor :)



VA TYCKER NI???

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi !!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker det ser jättefint ut! Gillar oxå den där lampan :) Hoppas på att få se bilder på Elias rum framöver :) Kram!

2010-01-13 @ 19:21:11
Postat av: sara

Jag tycker sovrummet vart jätte fint:) Du har en egen stil, har aldrig sett nått liknande, ja gillare :) och jag ÄÄÄÄLSKAR lampan, ikea eller? :)

2010-01-13 @ 23:06:00
Postat av: Anna

Japp, lampan kommer från IKEA :)

2010-01-14 @ 08:33:07
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0