Glad....

Japp, gick ganska bra idag på hoppträningen me Allan :)  w & s & T åkte slalom medans jag o Elias har tillbringat större delen av dagen på ridskolan :)  (han sov ifs 2 timmar :)

Sen hade snälla mormor & morfar köpt med sig mat när dom kom från fjällen så det var bara att sätta sig vid färdidukat bord när jag lastat av hästen :)  I LOVE YOU!!!!

Dom hade med sig en säng som jag ska ha nere i källaren så nu är jag taggad att börja att fixa om i det stora rummet där nere.....  vi har ju panel där nere som jag tror jag ska måla vitt så det blir lite ljusare.... jag suger på det ett tag till..... sen har jag ju ärvt några fina möbler från gammelmormor oxå som passar där nere just nu :)

Nu ligger barnen i sina sängar men har svårt att somna efter en helg med fart o fläkt.... hmm, själv brukar man decka innan man ens landat på huvudkudden......    men mormor sa idag att sandra då har att brås på (tydligen så var jag likadan....) så man kan ju inte bli arg.. *ler*

Ursh , imorgon måste jag nog städa lite här hemma..... har hamnat efter med tvättkorgen *bläää* samt skulle skurmoppen behöva svepa fram igenom hela huser *olakadola mesikadola bibedebabededo*

Go natt på er alla där ute......kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0