Äntligen FREDAG!!!!

I går var det en rännar dag......  jag o elias åkte vid 10 till vindeln ner på stallet o gav Allan lunch hö, sen upp på byn o dumpa elias hos sin pappa, där han fick ge honom lunch, jag åkte till selet o fick min höft liite bättre hos naprapaten, det var ett ligamentfäste som fått sig en ordentlig smäll av avåkningen förra veckan, han lasrade lite o ville att jag skulle komma tillbaks nästa vecka om det inte kändes bra....  måste säga att det blev bättre på en gång av allt det han drog o sträckte :)

sen tillbaks till vindeln o hämta elias som varit en stund me morfar, ner på stallet (köpte me mig lunch oxå) kasta elias i vagnen så han skulle få sova.....
Åt lunch sen så rakade jag Allan brallan som va sååå snäll, lite olustigt var det närmare huvudet o öronen så det blev väl inte värdens snyggaste men funktionsdugligt......

När Elias sovit sina 2 timmar åkte jag upp me honom till mormor (evigt rännande)  o jag tillbaks på stallet o bygde upp en massa hinder o sen hoppade vi för Eva Jonsson, vilket gick super bra o jag är mer än nöjd :))))

Sen äntligen kunde jag bege mig hemmåt, Tomas hämtade Elias o vi kom hem alla runt 18....    in me hästen i hagen o in me bil o transport i garaget... båda behövde tiiiiiiinas :)
Samt MINA TÅR..... låååååång duch för att tina upp :) tur vi har varmvatten :)))) 
Sen smakade middan bra må jag lova :))))

sen hade jag ju förståss bara lust me att softa..... men jag fick se robinson medans T skottade snö, sen ville han bli klippt..... ja ja.....

Idag hade vi -27 g i iorse ...brrr....    så det har varit en laaaaaaaat dag, bara massa BUS o LEK :))))

Kanske kanske drar vi på hotellet i kväl o svänger våra lurviga......
T hade tydligen ordnat me barnvakt :)))))  samt mest troligt chafför oxå - I like my man!!!!!!


I helgen har vi inga MÅSTEN.... gu se skönt!!!!!

Ha nu en riktigt trevlig helg.... puss o kram :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0