Å vilken glad känsla man kan få....

.....av att för en gångs skull få shoppa lite kläder till sig själv o inte bara BARNKLÄDER!!!!!
I dag drog vi (ja faktist så följde maken me för det var för kallt för att arbeta i skogen ,endast -29)
till stan, william i skolan, sandra hemma me farmor o elias me mormor, va lyckligt lottade vi är som har våra nära o kära kvar som så snällt ställer upp - TACK!!

Elias 1 års present stod överst på inköpslistan, vilket jag hittade  på SAGOLIKA TING därifrån råkade det följa me några fler små saker :)


Hade kunnat kööööpa många fler saker där, både till william o sandra men men , den tomma börsen hindrade mig ;)  Dom fyller ju oxå år innom snar framtid.......

TACK snälla Elle för presenten till Elias oxå, är ni ute o kör skoter, stanna gärna till på en kopp :))

Men sen hörni.....   Ni vet när man inte har några pengar o råkar springa på stan så hittar man ALLTID något snyggt man VILL ha o när man HAR pengar så hittar man ALDRIG något..... varför är det så???

Nå ja, jag HAR ju inte igentligen pengar 'över' till kläder just nu.... MEN jag tog mig råd för jag hittade NÅGOT...


 Tantig? Man börjar väl bli till åren :)
 Fast en annan färg, mörkare o spräcklig..

 Fula??? Nja, anorlunda iaf :)))

 Jeans.... super sköna :)

Så nu har jag Lördagens outfit iaf o jag *strålar* av lycka :)))

När unnade du dig något senast??? 


Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar skjortan/blusen skarpt! Så är den "tantig" så håller då jag på att bli det oxå ;) (bara 1 år kvar till 30...)



Vad roligt m lite shopping! Själv köpte jag mig en top igår som inte är så tight över magen. Kommer ihåg då Oskar nyss kommit, man hade inget annat att ha på sig än just massa tighta linnen o tröjor. och det är ju fint med en gravidmage, känner sig dock inte lika fin när det bara är en deg kvar av magen... :)

Sen shoppade jag lite åt Oskar. Fast jag måste hålla igen lite, han har ju hur mkt kläder som helst egentligen...snart går inte lådorna i byrån igen :)



Vad blir det för skoj på lör?

Kram Kram

2010-02-23 @ 19:00:26
Postat av: Lizaloop

Jag gissar på att du har rätt måna par skor.....!

2010-02-23 @ 21:08:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Lisa, vad får dig att tro det ?? Hahaha, jo det stämmer väl till en viss del ;) men jag vet dom som e värre :)



Linda, Sparkfesten äger rum i vindeln på lördag så vi ska helt enkelt ut på nöjen :))

2010-02-24 @ 09:57:36
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0