Min man 35 år idag :)

35år det låter lååååångt bort men vips så är man nog där fortare än man tror :)
tänk då är Elias 8 år... sandra 13 år.... o William 15år....GAAAAAA, shit alltså :)

Så ja nu ska vi inte tänka mer på framtiden utan leva i nuet o älska dagen som den kommer :)

Hipp hipp hurra för kara sloken somm fyller idag!!!!

Eftersom vi fortfarande är lite krasliga i magen har det inte blivit så stort firande bara en massa mys o presenter...

Kallt är det oxå o snor blåst har det varit idag så ingen frivillig har ens stuckit ut snoken :)

Idag har jag lagat middag iaf.... de ni!!!
ätit den oxå har jag utan att behöva gå på toan :))))

Gjorde kyckling i lergrta, o först tänkte jag ta denna bild lånad från receptet men sen så åkte kameran fram..


Kyckling i lergryta

visst ser det gott ut??


till åt vi grönsallad o ris + bröd :)

enkelt o mket gott blev resultatet.... prova själv :)

Imorgon är det måndag o det betyder jobb för maken, skola för william o hemma dag för mig o elias med sandra som fortfarande inte är kry.....

vad gör ni?

ha en fab start på veckan, kram kram



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Donar med mer fotoböcker, blev en till receptbok igår! Nu väntar jag på min nya spis.

2010-02-22 @ 10:27:36
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0