mitt i veckan :)

Sandra o Elias leker i tv rummet, eller diskuterar just nu.... det är en livlig diskution om tv dosan hör jag.....
Men Elias tycker nog som mamma att det är dax att stänga av morgontv o börja på leka :)

Det har varit en lungn start på veckan, i Måndas så hade william studeidag så då fick sandra oxå vara hemma, vi drog på Leos lekland.... ett ställe som barnen älskar att vara o busa på.....  Elias var oxå helt facinerad o kröp o stapplade på, satt i bollhavet o åkte rushkana :)  suuuper kul!!!!

Det börjar kännas mke bättre i bäkenet nu.... skönt!!  ska tillome försöka mig på runningen imorgon bitti hade jag tänkt när dom stora är i skolan :)
Rider gör jag ju o det känns ok :)

3 veckor kvar tills man börjar på att knega igen.....  känns bra!!!

Elias blir dock hemma tills i september :)
Jag ska försöka få vara mammaledig igen juli agusti när stora b är lediga från skolan :)

Nu ska snabeldraken få arbeta ;)


sandra hjälper till på sitt sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0