Minnen....

Tur vi hade en hemma dag idag då Elias varit lite hängig...... lite febrig o snorig men mäst gnällig!!!!!
jag är lite lur på att han har ont i öronen...... han tar sig för dom då o då.....   ska nog ringa o kolla om vi får oss en tid imorgon.... fastän dom inte gör någe men kan ju va bra att veta......


Men när han sov mitt på dan så passade jag på att baka bullar o kola kakor...... på tiden, frysen ekar!!!!

Alla annan tid har gått åt till min sjukling.......
Hoppas natten blir okej, o att han är frisk som en nötkärna imorgon ;)


Vi har suttit o kollat gamla filmer då william var liten, o när han blev sjuk......   har inte sett klart men guuuu va hämskt den tiden var.... huva,  bara att blicka frammåt.... men skönt att ha kvar den tiden på film så man kan minnas ordentligt......  









ett plus med att se det gamla är att se sig själv..... jag behöver verkligen inte gå ner någe mer i vikt om man gämnför med då..... JIIISES säger jag bara ;)
denna gång med elias var jag LITEN.... ha ha va man glömer fort, både det dåliga o det braiga :)

FILMA MERA!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0