Lite snuvig....

...är jag allt men man ska inte klaga :) 

igår så var jag än en gång till naprapaten o hoppas hoppas nu att det blir ok!
på väg hem (sandra följde me mig) så stannande vi o handlade på ica , sandra kom på att hon gärna ville sova hos mormor så hon ringde o frågade, vilket gick bra :)
så hon köpte me sig lördas godis, en dricka o en pizza (!)  bortskämda unge....

sen åkte jag hem till middagen som stod framdukad endast kl 19.... hmm
tycker synd om dom som alltid måste äta så sent.... kvällen blir ju såå kort!!!
nä tacka vet jag middag kl 17. prick ;)

kändes tomt hemma utan sandra, men william fick ju extra mke mys me oss istället :)

ELIAS HAR SOVIT HELA NATTEN INATT, UTAN STOPPA IN TUTTE ????
JIHOOOOO
Somnade efter 8 igår o sov ända till 8.45 imorse då sandra ringde o berättade att hon äntligen tappat sin andra lösa tand :)


Elias i tisdag då febern hade smygit sig på.....




Ha en trevlig LÖRDAG...

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0