Hipp hipp hurra för killen som fyller 1år idag.....

....ja snart iaf, just nu för ett år sedan så traskande jag runt på dollarstore i lycksele, men kände attt neee detta går inte så bra så jag gick o vänta i bilen så Tomas fick shoppa klart..... 
sen åt vi värdens godaste pizza till lunch innan vi var redo att föda vår lilla krabat ;)

HAN ÄR SÅ UNDERBAR O JAG ÄLSKAR HONOM AV HELA MITT HJÄRTA, HAN ÄR VÅRT ALLT (sen har vi ju två till som oxå är vårt allt...)

Kalas, nej han får vänta tills på söndag.....frågan är den om han ska få nått paket idag eller??

åker båt i mammas bärrensare......


klätterapan..... har snott stolen uppo ner alldelens själv o sen klättrat upp.....

Jätte roligt!!!

Nu väntar jag hem Tomas på lunchen så jag tar mig ut på en ridtur :)))


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Elias på 1-års dagen!



Klart killen ska ha paket idag, man måste ju faktiskt få nånting på sin födelsedag oxå :)



Kramar från oss

2010-02-26 @ 13:14:56
Postat av: anna

hahahh grattis.. är alla född den 26:e eller? Luna blir 8 månader idag och Hannas Kaan blir 11 månader.. ha det bra!

2010-02-26 @ 15:33:52
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0