Hej hopp...

Halva fam är dålig i kistan..... känns ju bra!
or NOT.....

Som ni kanske förstår så har jag klarat mig änsålänge.... men frågan är bara hur länge???
Idag har jag tagit hand om alla mina sjuklingar på fm, o sen på em drog jag in på klubben me Allan för lite dressyrträning, som gick BRA!!!

Handlade lite för det ekade i kylen....
Hemma blev det uppstekt pannkaka för enkelhetens skull .... nu leker kidsen men snart dax att ta tag i läggningen...  Elias ligger o gosar me snutte på golvet o jag är rädd det blir lite för gosigt så jag måste vara snabb här.... hmm, så han inte knoppar in :)

Imorgon nya tag....

Ha en fab OS kväll o visst hade det varit kul med lite fler GULD!!

Jag ska iaf titta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0