¨Full fart :)

Japp, dagen fortsätter ett tag till men det har varit full rulle från start....
Först så gick jag till maltjäln (japp i dag oxå) knäckte tiden igår men då hade jag ju barnvagnen o idag fick jag äran att gå allena :)  snodde två plogpinnar så armarna fick jobba lite oxå :)
Hemma han jag byta blöt tröja, sätta mig i bilen för att skjussa ungarna till hällnäs på skidträning....  var där i 1 timme + att vi grillade korv (el barnen åt upp alla...)  till vindeln o köpte mer fix så muren o kaminen kan komma på plats snart.....   handlade så vi kunde käka tacos till middag.....
Hem o jag åt lite lunch o sen ut igen....   trampade upp på åkern så vi kan göra ett skidspår där....
letade åt nå gam gam skidor till mig så jag kunde följa me barnen på en liten tur.....

Inne, laga tacos MUMS , va gott det var....

Nu soft resten av kvällen.... mys, melodifestivalen o popcorn.....

Imorgon blir det trafikskolan för min del hela dan ://

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0