Blääää för allt idag!!!

Japp, känner mig inte så kry..... T hade ju magsjuka igår & William bajsade 1 (!) gång.....
så igentligen har jag ju bara väntat..... men man vill ju inte ha magsjuka det är ju inge kul....
sen å andra sidan kan jag inte säga att jag har magsjuka heller (?)

Har inte varit någe på toan......
Mår piss.....
JÄVLIGT ont i huvudet....
Illamående.....
Magen knorrar o lever om....
Trött....

Kommer det mera? eller stannar det här??
den som lever får se :)

Elias sitter på golvet o skratttar... han läser posten, var nog nå spännande :)
T är ute me barnen, dom skulle få tolka lite me slalomskidorna bakom skotern.....

vill vara FRISK!!!!!!
Ville ju hoppträna idag me Allan...*jävla bajs*
Både han o jag skulle ha behövt DET.....
När kommer nästa tillfälle???



Jag ska nu äta en muffins....bra mat va:)
men ibland måste man ta det man är suuuuuugen på.....

ikväll blire ja just det.... tv o OS....
ni då?

kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0