Att prutta är ett friskhetstecken :*)

Blääää.... samma blääää idag, illamående se nånting hela natten....kräktes tillslut i morse o somnade om på soffan.....   W har bara bajsat en gång idag oxå....sandra  o elias är det bara fint me ??? änsålänge.....

Så som ni förstår har det inte hänt många knop här idag..... jag har varit super trött o somnat precis hela tiden.... sjukt va jobbigt det är att var sjuk ;)

Nu har jag fått i mig lite goa stripps o sitter still för att hoppas på att dom stannar kvar i magen ett tag till....
för en gångsskull njuter jag av att PRUTTA, de ni ;) 

Nu ska jag gå ut i stallet o ge mat till mina stackars krakar......

Hoppas ni mår bra o slipper denna hämska magsjuka som härjar!!!

Kram :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0