sömerska...

....jo igår blev det till att sy igen... jag som trodde jag var klar... men icke!

sandra har egentligen inte sagt att hon önskar sig en musketör dräkt men eftersom hon gillar det så mke så sydde jag ju en men igår så sa hon att hon önskade sig en och jag frågade lite smidigt eller antydde ju att det bara var en cape och för ögonen.... - Nä du mamma, det är ju en underbart fin klänning oxå, så man bara kan slänga av sig capen..... suck så det blev till att sy en klänning igår kväll.... nöjd men trött och var tvungen att tänka 3 gånger......

ett smakprov kommer här.... dock inte på klänningen för den bilden är kvar i kameran....
tror dock det ser finare ut när det sitter på , förhoppningsvis....så sådana bilder kommer ju senare :)

pss.... ni får inte säga nåt...shhhhhhh





Kommentarer
Postat av: ida

Vad duktig du är! Nu kommer nog lilla prinsessan bli nöjd!! :D

2010-12-22 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0