Några bilder!

pepparkaks baket... william är koncentrerad
roligt!
elias bakar oxå...eller...
dom suddiga gakorna
taack...

elias har nog ögoninflamation... men det var mke mindre klet i ögonen imorse än i går så förhoppningsvis så är det värsta över....  knasig förkylning men tydligen var det fler barn på dagis som hade haft det.... 
annars då- jo jobbade mitt långa dygns pass från lördag till söndag sen hade jag 4 ridlektioner på det... hemma halv 22, trött o tom i bollen var bara förnamnet....

måndag var jag o sandra till vindeln o´handlade, hon hemma för hon hostade så mke på natten o orkade inte gå på skolan trotts att det var pysseldag där..... då är hon verkligen sjuk....  sen när barnen somnat sydde jag som sagt var... så nu är både sjöjungfru dräkten o musketören klar... hoppas dom duger bara :) själv måste jag skryta över mig själv och ge mig en klapp på axeln....

nåväl, bilder kommer senare.....

nä nu ska jag se vad lillkillen gör sedan ska vi äta middag hos farmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0