med hästar på gården försvinner tiden...

...som ni läsare kanske märkt... tror det var 4 dar sedan jag skrev och det var 4 dagar sedan vi fick hem silver :)

men livet  leker , sandra o silver  bekantar sig med varann varje dag och han sköter sig bara fint!
igår så var det pepparkaks bak o fredas mys inplanerat på shemat så jag tänkte motionera silver pådagen medans sandra var i skolan så jag oellis tog sparken o sparkade ca 4 km me lill killen... han var så duktig!!

idag så sparkade jag o sandra red silver runningen... hon var så duktig o hon travade nästan hela tiden + att hon galopperade 3 korta gånger... stackarn därimot som fick kämpa på sparken var helt genom svettig ;)


sen idag åkte vi till vindeln o kollade lite på julmarknaden, men kom därifrån m lite polkagrisar....
han svänga förbi sophia o barnen o säga hej
vi käkade på svanen - pizza
sen hälsade vi på jonny o malin o deras barn, fick oss en massa gosaker (som igentligen inte behövs, skulle vilja ha pondus att sluta helt me allt gott.... tänk va mke lättare det skulle vara att gå ner i vikt då ;)

hemma o snart ligger alla barnen o själva känner vi oss oxå trött trotts sovmorgon......

imorgon så står förståss ridning på tur, lite tomtar ska få titta fram här hemma sen så ska jag åkatill hällnäs en sväng o hjälpa ulrikame hennes häst!

såååå härligt att inte jobba i helgen.... annars jobbar jag ju ganska mke helg.... men det är sånt man får ta....

se så nu aka jag slappa lite till i soffan :)   kram på er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0