Jobbar vecka...

....då blir det inte så mke tid över till att blogga.... men det är det värt :)
så mke annat jag ska hinna då... städa, träna, stallet, barnen, handla osv.....

ikväll är det ju onsdag och det är väldigt konstigt att vara hemma o sitta o se bonde söker fru med snart någe gott i famnen, bara barnen somnat!  petra ville byta bort sin måndag så derför blev det så här :)
det var mig gott oxå eftersom det varit en 'stressig' onsdag eftersom jag jobbat natten hit , sen personal möte och lunch på svanen för våran 'jobb 75 a'  sen blev det gymmet direkt och det kanske inte var det bästa på tjock mage men oj så b ra!!!

har redan nu lite träningsvärk i över kroppen så det bådar gott :)

sen blev det ica fför att fylla upp kylskåpet.... hämta barnen o hem.

det blev 'snabb mat' idag till middag jag hade köpt grillad kyckling och potatis sallad och det var så gott, och så skönt att slippa stressa o laga mat.... bara kunna njuta o ta hand om barnen. alla 3 fick bada sen efter maten o lillebror är ju mer VILD ÄN TAM .....helt vild alltså!

Mockning o lite stall lukt sen här på kvälls kvisten o nu har jag nattat mina älsklings barn som JAG ÄLSKAR SÅÅÅÅ MKE!!!!   dom har faktist och för ovanlighetens skull varit VÄLDIGT SNÄLLA ikväll och inge bråk.... och då blir det faktist så här : snälla barn snäll mamma!!!!!  så jag är på bra humör o sitter o ler i soffan och länkter tills på fredag då jag ska åka o kolla på 2 hästar igen i vännäs......   en för att eventuellt låna och en för att köpa... nej jag ska inte ha båda ;)  först o främst bara kolla :)


nä nu ska jag njuta av ljusen som brinner o tystnaden, träningsvärken och ostkrokar ? (ooo va nyttigt va....) kanske en morot ist :)))))

Måste bara säga det här... (kan inte sägas för ofta)  Mamma o pappa : jag ÄLSKAR er :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0