Varannans dags skrivning...

.....verkar det bli!!!

jaja, igår var det måndag o det säger ju allt....
slö, o orkeslös.... men det måste man ju få va ibland oxa... nä det blev bara lite småfix här hemma o lite hallon plockning.... sen föräldra möte för sandra, hon börjar ju förskole klass nu stora damen :)

sen droppade L av mig i maltjälen så jag fick lufta benen hela 5 km :) lovley!!!!

Idag är en annan dag ock den började med att väckarklockan ringde :/  kl 8.... urk!!
att man kan va så trött o inte att tala om dom 3 små..... hallå... kl 8 ?????  jaja, men vi måste ju börja inför skolan.... då ska dom ju upp senast 7.... o 6 när T lämnar....hmm...  japp spännande att se, tur jag slipper dom tidigaste mornarna :)

Stan har stått på mitt o ellis schema idag, william o sandra har stannat hos farmor på kvarnhea, vilket dom gillar :)   Nu har jag äntligen mitt rumsbord oxå....wiiiii det blir såå fint!!!

maxi o 1500 fattigare ???

Nu står maten i ugn /spis, hoppas karln kommer hem snart så vi kan käka o sen blir det flotten en sväng med ungarna o sen får jag lite luft under fötterna tillsammans me U ,vi ska gå i björnskogen igen...hm, o vi hoppas verkligen att nallarna krypit till kojs....
sen ska jag hinna färga håret oxå!!!!!


rums bordet!!!
Strike


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Ett sånt där bord har Sarah o Björn. Björn brukar skämta om att de skålade "groparna" på bordet är för chipsen o dippen ;) Ska bli så spännande o komma upp o kika nästa helg! Kram

2010-08-17 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0