stackars mitt medhäng :*)

Igår så sprang vi rundan igen, U följde me... jag tycker lite synd om henne som är såååå otroligt duktig o hakar på mig :) jag vill inte på nått sätt sktyta men jag har ju trots allt sprungit ganska många mil nu om man skulle lägga ihop alla fotsteg :)
jag sprang på  lite fortare än förra gången hon följde me o vi gick bara 1 gång, jag vill bara skryta lite över dig U om du läser detta ;)  DUKTIGA DU!!!

I morse så fixade o förberedde jag pajerna inför imorgon.....
sen var vi på lon o sopade o grejade en stund jag U o alla barnen...
Myyst inne me ellis o dom stora barnen när dom kom hem.... fredasfika- blåbärsmuffins :)
O ikväll blir det fredas middag - williams stora öringar /rödingar som han fiskat då han var i fjällen me morfar... mmm länktar det ska bli såå gott!!

Jag tänker ha dom i ugn, lite smör o gräslök i mellan...
Kokt potatis till
o en rom röra- super god o enkel, creamfrech. rödlök. caviar(stenbitsrom)salt . limepeppar. citron.
låt stå i kylen ett tag o dra sig..... super god till all sorts fisk o även typ vb paj :)

Elias har varit så snäll idag, lite för lugn kanske, sett tv ganska mke o det är inte likt honom... hoppas han bara inte håller på att bli sjuk ??   en ny lugnare fas i livet ?  ja tiden lär ju utvisa mina funderingar!

det känns som om jag har hur mke tid som helst nu när stora barnen är på skolan halva dagen o jag inte hal någon häst..... jag städar bort o damsuger varje dag, det är ju nästan rent här hemma ;)

behöver köpa en utragbar låda att ha under w säng, så vi kan flytta ner legot till honom.
Har ni någon som står o skräpar??



Ikväll är det förberedelser för fulla muggar inför byafesten imorgon o senare Logdansen...
Imorgon ska min kära man på kurs (illa vald dag...) så jag får försöka mitt bästa med 3 barn o en massa stök..

okej, hoppas vi ses i morgon då på logdansen :)


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Finns det gått om bord där om man absolut vägrar att dansa ;)

2010-08-27 @ 20:07:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Absolut, Lisa :) både inne uppe om man vill 'lyssna' på musiken , o ute i tältet... en eld att värma sig o hamburgare o korv o go fika att förtära :) klart ni ska komma! ta med er en 'lila' påse :)

2010-08-27 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0