Måndags trötter...








                                                                                 idag har jag beställt en egen födelsedags present..




















Hahaha... vad är jag inne i för fas.... drömde gjorde jag när jag var mindre o med barn....nästan aldrig annars... men nu, ja det var lite konstiga drömmar inatt oxå- vad, nee dom håller jag för mig själv ;)

Tur att vi alla är olika!!! 
Tänk va värden hade vart konstig annars....
Min pest o pina kanske inte är så farlig motför andras...
Jag kanske glömmer fortare än någon annan.....
Jag kanske förlåter fortare än någon annan ...
Min smärta kanske är någon annans död....
Min uppfostringsmetod kanske är någon annans lathet....
Mina vänner kanske är någon annans fiender....
Min kärlek kanske är någon  annans smärta....
Min smak kanske är någon annans hat...
osv...

Idag lekte killen mke själv på dagis, vi var ute oxå o killen åkte ruchkana typ 100 gånger :)
imorgon ska jag lämna honom en liten stund :)


Sandra min lilla gulliga socker topp, var på sitt bästaste måndags humör imorse.... det var sååå trevligt ;)
tidig kväll ikväll!!!!

william har börjat bli förkyld :(  hoppas det stannar av me lite snor....


Tror jag ska ta en låååång promenad då kara-sloken kommer hem :)
ingen löpning idag (lungorna behöver återhämte sig :)

tror jag ska åka o simma nån kväll, måste bara kolla upp när.... ska du haka på ?




jag länktar efter er.... ni 3, ni vet vilka ni är o ni är mina bästa vänner och vi alla kan prata om allt mellan himmel o jord....
göra massa saker o vi får det alltid roligt, synd bara att det är litet avstånd så vi inte kunde träffats oftare...
men nu snart är det dax o det ska bli sååå skoj, vad vi nu hittar på!
I LOVE YOU ALL!!



Åfy... nu stinker det här hemma, kallas för bajs!
bäst att gå o byta blöja på en liten kille.....
 
så, då var det gjort :)





DET ÄR FÖR OSS SOLEN GÅR UPP,
LEV IDAG ÄVEN IMORGON!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0