Magmuskler.... vad är det??

Halloj!

Gud vilket härligt leende jag hade igår kväll då jag kom hem från ridskolan, dels hade allt gått bra sen RED jag den nyaste hästen Kapten, för jag red ut med en grupp.... åååååå sååååå härligt att sitta på hästryggen!!!!!

Man skulle bara fått rida ett par dar i veckan på någon annans häst ;)
Men dom där vältränade magmucklerna man brukar ha då man rider varje dag...... ja dom finns inte där så jag har träningsverk i dom- gu se härligt!!!!!

Rökt Abborre på tunnbröd fick jag då jag kom hem o sen lite tv, kvällen kunde inte slutat bättre ;)

Idag har stor barnen irrat omkring o retats..... dom e no less på sommarlovet o länktar efter lite göra på skolan... snart, snart.... dock kommer det att bli åt andra hållet redan efter 1 vecka... då vill dom va hemma... hm, jaja så ä're!
Jag har försökt göra någe men det är inte så lätt med 3 irrande barn, men det är ju i trapphuset upp på övervåningen jag försöker få fint, har beställt tapeterna idag, golvet uppe /trappan ska jag måla vitt på lördag, för då ska vi ju åka till vindeln o sova borta så då passar det bra :)

Hotellet på lörda kväll då å jag läääääänktar!
Har provat ut kläder nu i kväll, och som vanligt blir det aldrig det man hade tänkt från början, o sko problemet...hm, har nog för många fin skor... tänk om man bara hade ett par, gu se lätt det hade varit ;)

jag är så stolt över lill pömsen för han har varken till lunch eller middag lekt vid maten....utan ätit helt själv - ALLT!   Hoppas det håller i sig mer än en dag ?

Nu är det sista timmen innan sängen väntar för dom små, tv fick åka på för den stränga mamman som tycker att tv'n ska va av större delen av dagen o då får man väl ta smällen med irrande barn ;)

Björnskogen o 6 km prome väntar me U , hade velat springa men det tillåter nog inte min tå.... så det blir promenad tills den känns ok. nu är den väl inslagen i ett fint tejp paket!
Fick just ett mess, jag blir själv o då tror jag att jag ska trotsa min onda väl inslagna tå o springa rundan, hade faktiskt helldre tagit en längre rask prome, men det är lite läskigt att gå så långt i skogen själv....

Imorgon är det FREDAG!

Föresten, jag lärde mig en ny verson på ''Igår så träffa jag en krokodil''
vill ni höra?

Nyss så träffa jag en krokodil,
Han va så cool han hade kjol.
Han dansa runt i ring men fatta ingenting.
Han rodde i en båt så hela han blev våt men d va inte nåt att göra åt..........


En rums bild!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad kul m en ny version av krokodil-låten, har just sjungit den för Oskar o nu låter det: "Sjung den igen, mamma!" Så om så där en 34 ggr till så sitter den nog ;)

2010-08-20 @ 14:38:45
Postat av: Lizaloop

Ser ut som ni fått det väldigt fint hemma nu iallafall!

2010-08-21 @ 11:08:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0