Kärlek!!!

OJ, så roligt jag hade igår..... det är så kul att få göra sig fin, sminka sig mke osv.... det händer som sagt inte allt för ofa nu för tiden....
sen är det så kul att höra att man ser bra ut ;) ja menar man blir ju inte yngre med åren direkt ;)
Fixade en frilla jag aldrig har haft förut, men tycker den själv blev riktigt tuff ..... synd bara att jag inte tog kort då man för en gångskull leker snygg ;)

jaja, sen i dag tog vi oss tid att titta på filmen från vårat brölopp, har ju redan gått 2 år men gu så kul att se den...kan nog vara nyttigt att titta lite då å då på den :)
När jag stod där framme o skulle sjunga - du är allt.... rösten darrade o guuuu va nervös jag var... men det lät så här i efter hand ganska ok, om man frångår min 'underbara' sångröst ;)
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys....BÄSTA DAGEN I MITT LIV .....vi hade inte kunnat göra dagen till något bättre o inget gick fel.... skulle inte vilja ändra på någe.... nä den var HELT PERFEKT!!!
har du inte gjort det än så tycker jag det är dax för just DIG!

Det är en dag som man inte glömmer o den behövs för att göra livet fulländat.... precis som barnen, utan barn så är man bara halv!!!  visst kan det vara jobbigt, tuft o ett rent helvette ibland MEN inget skulle få mig att göra barnen ogjorda för dom ger en såååååå mke kärlek, så mke skratt o såååå oendligt mke glädje i livet.

visst kanske många inte känner sig redo för barn i livet men tänker man så kommer man nog aldrig att bli redo, ja menar man kan ju fortsätta sitt liv precis som innan man måste barabry sig om en liten kärlek till i livet. redo blir man när man sitter där med det lilla knytet i famnen o undrar varför man väntat så länge med att skapa ett litet underverk, gråt , amning o blöjbyte är sådant som väger minimalt motför kärleken till detta underverk....

urch så mke kärlek som hoppar ner på tangentbordet men
JAG ÄLSKAR MINA SMÅ UNDERVERK!

Tack mammi för att du snällt passade mina underverk i går så jag kunde få gå ut o roa mig!!!
Tack för att jag fick sova en stund i morse :)
Tack för att vi fick lunch'en serverad....
Tack......

Nu är jag hemma o vänder för det blev lite jobb i kväll- visst är jag väl för snäll.... helst skulle jag vilja ligga i soffan med en påse olw....hmm men att ställa upp då jag kan- det är jag det!

Ha det gott - kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0