Dagis besök imorgon!!!

Ursh, känns som lilla ellis håller på att bli stor nu.... snart dagis..... nästa vecka med inskolning närmar sig med stormsteg!
Imorgon på fm ska vi åka o hälsa på ,på kullerbyttan, ska bli spännande o se hur killen reagerar... jag mistänker att han bara är super glad över allt som finns att leka med ;)

Detta skriver jag för min egen del... inte för att jag vill få bekräftelse från er att ni tycker jag är duktig el liknande utan bara för det ska finnas kvar i min ''dagbok'' . jag är lite av en periodare o det känns så skönt att kunna göra som man vill, ha ork o kraft att genomföra vissa saker varje /varannan dag o igår sprang/ gick jag o U rundan o idag skulle vi gå långa rundan på 6 km, men jag kände att jag behöver meeeeer. eftersom jag har vilodag imorgon så passade jag på att springa runingen oxå, vilket känndes jätte bra- ny snabbare tid oxå :) 20 min.... minskning med 3 min....heja heja...(dock känns det som att fortare kommer det aldrig att gå utan känns som att det blir lite längre sen ist,) 

Vattenstrålarna var varma o härliga då dom passerade min kropp, nu blir det något i magen sen lite packning inför skola/ äventyr imorgon :)

Hoppas eran dag varit bra!!!  det har min!!!!! (psss, ungarna har inte bråkat en enda gång idag...lycklig glad mamma....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! har läst din blogg ett bra tag nu undrar vaför du sålt hästarna ?? Vad jobbar du med? / L

2010-08-24 @ 21:46:00
Postat av: Linda

Hej vännen! Vad duktig du är som är ute o springer, heja heja!



Ja tänk att Elias redan är stora killen o ska börja dagis, shit vad tiden går fort!!!



Är det nåt ni behöver hjälp med inför lördagen? Vi kommer upp på fredag. Ska bli skoj, hoppas på BRA väder :) Kram

2010-08-25 @ 09:12:23
Postat av: Anna

Hejsan 'L', Va trevligt att du hänger me här ;)

Varför jag sålt hästarna? ja det var en bra fråga det.... nästan så jag inte kan svara på det själv, men det är bara ett kort tillfällig tystnad på gården, ni ska se att redan nästa sommar kanske gnägget hörs igen ;) men jag sålde Lost för att det inte riktigt låg rätt i tiden just nu, jag tror verkligen på honom o att han kan gå huur långt som hälst för han är bara såååå fin. sen är det fullblod (hälften) o han var rätt kännslig, inte riktigt min smak... typ så känslig att av en spark kunde han halta någon dag utan att det var något, men förhoppningsvis växer det bort o han blir lite mer tålig.... men som sagt så känndes det bara rätt - ibland måste man sluta vara så tjurskallig o lysna på hjärtat :)

Allan var jag ju tvungen att ta bort här för några veckor sedan... det var ganska tufft men samtidigt så var det det enda rätta! Lillan lämnade vi då tillbaka så hon inte skulle behöva gå ensamen! så från 4 hästar vid nyår o nu 0... klart som korvspad att det är tomt o känns knasigt, men jag står ut för jag har bestämt mig att detta skall nu vara så ett liitet tag ;)

Jag jobbar som personlig assistent, vindelnskommun. Natt... men har nu varit föräldraledig i 9 :) veckor men nu 1 sep så måste man väl börja knega igen!

2010-08-25 @ 12:35:23
Postat av: Anna

Hej underbara Linda!

sååå trevligt att ni kommer upp, fredagen så vet ni vart vi är o grejar, o ett hjälpande handtag behövs nog alltid... men om man har lust får man gärna baka en kladdkaka till lörda kvällen...men inget måste!

vi ses kram, kram :)

2010-08-25 @ 12:38:53
Postat av: Linda

Då ska jag försöka svänga ihop en kladdis till på lör :) Kram

2010-08-26 @ 14:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0