Sandra påskkärring drog till blåkulla imorse....

....japp, självklart skulle hon vara påskkärring min lilla söta, så på me massa fräknar o röda kinder :) påskklänningen o hilkan :)

William skulle vara i pulkbacken hela dan så det blev att packa ryggan me massa lunch o extra kläder....

Glömde fota men hoppas hon e lika söt då hon kommer hem så jag kan fånga henne på bild :)

Idag har jag & Elias hunnit me båda hästarna *ler' o dom skötte sig bra! sen har vi åkt lite bob ute på 'isen' det håller på att bli halkigt.... + grader o det tinar *LER* men med våren kommer GEGGAN *suck*.....

Igår var blev det en dag då jag skulle vilja sudda bort halva dagen.... men vissa saker kanske är nyttigare än vad man tror...eller hur det nu blir....??ja ja...

Om en stund ska vi äta lunch o sen ska vi ta oss en promenad... om vi nu inte halkar ihjäl oss :)

Sen blir det skift byte i bregott fabriken o mannen kommer hem o,jag får åka på jobbet :)

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA PÅSKKÄRRINGAR O GUBBAR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas ni får en riktigt trevlig Påsk!

Kicki

2010-04-01 @ 10:57:36
Postat av: Lizaloop

Gla påsk

2010-04-01 @ 21:27:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0