Projekt : källaren!!!

I morse var det inte allt för bra väder så jag o ellis bestämde oss för att ha en inne städ dag.....  i går kväll var jag super duktig o började städa nere i källaren närmare bestämt i duchen, vi har ju kakel o klinker o det var ett tag sen det blev städat på riktigt.....  så diskborsten o ett bra medel o ner på knä för att få bort allt ingrott mella plattorna, inget kul jobb men nöjd då det äntligen är gjort.... skurade upp badkaret oxå :)

sen i dag har jag fortsatt med resten av källaren, det luktar numera gott när man traskar nerför källar trappen :)
Lekrummet har varit det stora projektet idag , tror allt var utrivet ur ALLA lådor- suck!
Men nu är allt på sin plats + att jag kastade massa söndriga gamla leksaker oxå :)

sen har jag rensat ur Ellis leksakslådor o tagit upp några nua saker som han förhoppningsvis tycker om :)
Lagat kött gryta som blev mumsig.....
William har haft en kompis på besök efter skolan o sandra stannade kvar i hällnäs hos sin kompis :)

Sen har jag o Ellis varit ute en liten stund då vi mockade bort i stallet.... + att han sov ju ute i vagnen i 2 timmar :)

Jag håller på med ett litet hemligt projekt oxå, så det ska jag ta o syssla lite med nu innan jag ska slännga mig i soffan, hade tänkt till 21.. med det är ju snart klockan så kanske hinner se slutet av desperate hv. 

ja ja, hoppas eran tisdag vart bra, min har varit nyttig :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0