Orkar man bry sig om dessa konstiga människor som finns????

VAD FINNS DET FÖR KONSTIGA MÄNNISKOR O VARFÖR ORKAR DOM ENS KOMMENTERA EN BILD SOM DENNA???

Du som gjorde det, behöver inte läsa min blogg!!!! vi har verkligen inget utbyte av varann!!!!



dessa är bilden på lilla sandra som jag lagt ut på bloggen för lääääänge sedan...
o idag hade denna härliga kommentar kommit
från :

([email protected]) om onsdag kväll:

Varför i helvete lägger ut ut nakenbild på din dotter? Varför vill du att någon ska ladda ned bilder på din dotters fitta? Vad är du för sorts mor? Jag, som inte känner dig, drar slutsatsen att du är en usel mor.



så vad säger ni mina vänner???

är JAG EN USEL MOR eller är det någon annan som e ganska konstig???

mitt inlägg hade igentligen inte tänkt handla om detta men nu har jag lagt tiden på något så korkat , man blir ju rädd.... vad finns det för människor???
nåväl, nu ska jag strax åka o arbeta :)

ha en bra dag o lägg er energi på något bra!!!

kram!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är ingen usel mamma Anna!!! Det är den som tänkte tanken som är det!!! Hände mig samma sak när vi var med i vk och han tog en bild när Niila kissade och i slutänden gick chefen ut med ursäkt men också med nåt i stilen att världen är verkligen sned när man ska börja kommentera hemska saker om det naturligaste i världen! kramar från oss

2010-04-21 @ 21:57:37
URL: http://nogg.se/lappbruden
Postat av: Louise Hägglund

Du är en bra och kärleksfull mor, så skit in den som skrivit så där. Jag hade ochså idioter som skrev på min blogg och det var därför jag slutade skriva tyckte det var jobbigt när dom gav konstiga otrevliga komentarer. Man vet ju inte vad denna person har varit med om kanske har varit utsatt själv som barn och vill därför på ett konstigt sätt försvara S. Ja man vet inte men som sagt var du är en bra mamma som är angagerad och lever för sina barn. Så ta ej åt dig Kram Kram

2010-04-22 @ 09:37:12
Postat av: Lizaloop

Blockera den där människan!

Vi får nog alla konstiga kommentarer ibland på bloggarna, det är bara att ignorera.

2010-04-22 @ 10:22:22
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0