Halooj...

Vårens teken börjar synas....  i rabatten ploppar mer o mer blommor upp :)
idag då jag gick rundan så såg jag 3 fjärilar :)
det ÄR geggigt efter vägen.....
Hästarna lossar massor me päls....

DET ÄR VÅR FÖR MIG!!!!

Även i fjällen var det geggigt...


william o morfar

solen håller på att gå ner...

visst är det vackert!!!

i slalombacken...

sandra väntar i kön...
jag o morfar solar....



åker upp me korgliften i tärna..
liiite läskigt var det!
ganska högt!


glada :)


naice väder, vi älskar fjällen...


utsikt  från laxfjället!!!


Ellis hindrar mormor från att städa....


goskit'n

Elias ska bli sködarförare när han blir stor!!!

ugglor finns tydligen i fjällen me...


som ni märker har jag äntligen tagit mig tid att tömma kameran...
så nu har ni fått lite härliga bilder från fjällen....
länktar redan dit.... hoppas vi hinner upp något i sommar o massor till våren :)

nu ska jag hitta på något skoj me barnen innan jag måste ställa mig vid spisen....
idag blir det lax o torsk burgare- mums!!!!

ikväll ska jag ner o rida i vindeln me lost :)
ha en bra kväll , se you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0