borta bra men hemma bäst...

....visst är det väl så!
Men jobbigt att komma hem  o måsta packa upp o 'städa' iordning allt som varit med....
Jag stälde in all mat som vi handlat på vägen hem sen skyndade jag på me ridbyxorna o for ut o red mina två killar....  Lost var lite tveksam då det inte går att rida på banan utan vi var tvungen att rida efter vägen...  Allan var lite pigg han me - härligt!

sen in o lägga ungarna, nu slappa lite i soffan o styra upp veckans planering....

Måste bara berätta om bilresan hem som började bra, elias sov 1 ½ timme o jag småblundade, barnen såg dvd...  sen blev det hämta godis i skuffen pause..   sen blev det Elias bajsade ner, över blöjan bajs överallt pause, stackarn vi var tvungen att ta av honom byxor o blöja ute o tvätta honom, tur det inte var -25....  sen blev det en till pause - kiss för barnen, och allt detta mellan storuman o lycksele!!!
pizza på goldenbar o handlade på ica i lycksele innan vi tillslut kunde ta oss hem...  borta bra men hemma bäst!

HELG..... NJUUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0