Tisdag var det...

Har haft en fruktansvärt effektiv fm o en väldigt lat em.......

Imorse så skickade jag kidsen me bussen sen frukost åt mig o ellis sen gick vi rundan medans han var vaken,
när vi kom hem så sov han o jag red o gjorde bort stallet :)
ducha han jag oxå lagomt tills han vaknade....  
sen lunch åt oss båda,  sen lek o utevistelse när stor barna kom hem....

värk i magen har jag i dag :( dumma cysta!  så lite vila på soffan fick det bli när ellis vilade andra gången :)

till middag blev det 'bara' stuvade makisar o köttbullar, annanas o bröd....
sen nu ikväll har tomas o william åkt till malå för att köpa något jag igentligen tycker är ganska onödigt...
ge o ta- det är väl så förhållanden håller ihop :)

jag o sandra o ellis tog oss en liten kvälls promenad i det fin fina höst vädret, sen hälsade vi på våra kära grannar en stund , sandra fick sig en smarrig wåffla till kvälls fika :)
nu är hästarna inne, sandra ligger i sängen o ellis kör bil men börjar vara trött....

Jag ska se IDOL kl 8, .... det är så bra!!! skulle bara vart en timme till :)

imorn kommer kära syster yster hit.....

kram på er!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det i mån? Fick du ihop allt med hovis o vet o hästar o barn o hela faderullan? :)

Bra att du vilar liiite oxå i emellanåt, man behöver det. Kramar!

2009-09-15 @ 22:04:43
Postat av: Anna

Jo Linda, det gick.... farmor hade kommit hem så hon tog storbarna när dom kom hem från skolan så jag o ellis åkte till vet me oksana, handla på ica o hem ... middag o sen kom hovis... väl planerat :)

vi skippade föräldra utb. tar det nästa gång ist, hoppas jag :) kram!

2009-09-16 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0