Stora BAK dagen idag...

.....ja, det har ekat tomt i frysen lääääänge nu, så det var hög tid att fylla på den!!!
snickerskakor, mockarutor, daimdrömmar, kladdkakemuffins, blåbärsmuffins blev det som hans bakas idag,
skulle behövs bullar oxå, men jag ids int' nå mer.... kanske på måndag.....

Elias är sååå snäll, inatt sov han hela natten igen utan välling *LER* såååå skönt!!!!  jag var bara dit en gång vid 2 o stoppade in tutte :)  hoppas det håller i sig.....    därimot vaknade han 6.15 men han fick ligga kvar i sängen till 7 o det gör han såå snällt, han ligger o tjolrar så mammi han slumra en stund till.....  


han är mitt i mellan att behöva sova 2-3 gånger nu oxå,  vet inte om jag ska prova med två gånger idag... han sover fortfarande , om han sover till 15.... då kanske det går... vi får se! skulle vara skönt om han bara sov 2 gånger o längre stunder än en timme bara....  hmm, barn dom är väl för goa'!!!!!

FREDAG... IDAG skööönt,  länktar efter att pappi kommer hem.....

idag blir det rotfrukts o potatis gratäng o kyckling till middag!!!   det är gott att laga lite godare fredas middag- lixom att fira in helgen eller va säger ni?

länktar tills ellis börjar äta våran mat o sitter mer me oss när vi äter... eller det gör han i dag me, men han knaprar majskrokar o smörgås rån.... hihi!

imorgon ska jag jiobba en stund på stallet, passar på att dra me mina killar oxå så dom får löshoppa lite!!
Lost är som en ko- laaaaaaaaaaaaaaattttttttttt, ingen egen framåtbjudning.... men hoppas det kommer snart!

det är ju dax för inridning på den herren, har börjat longera lite med sadel, går bra......   tid är det som fattas för fru Norgren!!!!!!!!

nä nu dax för nå nytta igen, Ellis har vaknat o vill ha lite välla, sen bdax att börja me middag :)

TREVLIG FREDAG PÅ ER ALLA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0