Hösten sveper förbi med sin kalla blåst...

......Ja det BLÅSER ute idag.......  inte ens william känner för att vara ute.....

åååå fotoboken blir nog såååå fin, det är från bröllopet vårat, synd bara att tiden inte räcker till för jag vill ha den klar nu, nu nu..... men om en vecka kanske ;)   (  ja du Ulrika, tror du verkligen att det skulle bli så uppskattat?hihi inte jag) 

igår var en sån där effektiv dag, då jag gjorde bort allt på fm, o kunde strosa lite på em när barnen kom hem :)
idag så är min ''lata'' dag då barnen är hemma- ingen motion, ingen ridning   bara hemma o vara mamma :)
imorse fick jag därimot me min kidsen ut i stallet för att hjälpa mig att mocka, sopa osv.... duktiga ungar ( Elias hejade på från vagnen.... kommer en dag då han oxå ska hjälpa att lasta bajs.... )

föresten igår var det föräldra möte på sandras ''förskola''  , det gick fint o nya 'fröken' verkar vara väldigt bra :)

idag har jag föresten tvättat hästfinkan me högtrycken, vilket var väldigt välbehövligt.....    var ett tag sen :)
medans jag gjorde det var faktist barna ute o körde fyrhjuling i det blåsiga vädret :0

nu ska jag laga korvstråganoff o ris till middag, smarrigt!

imorgon så ska jag åka in me oksana till vetrinärn o göra en hält utredning på henne- hög tid kanske...pengar pengar pengar *suck*
sen handla på maxi, allt är SLUT.... pengar pengar pengar  *suck*

Läste att Blondinbellas 18 års kalas förra året hade endast kostat 300 000 kr - BARA EN KVÄLL!!!!
VILL OXÅ HA PENGAR!

länktar till på fredag för då ska jag på tjejfest i stan sen ska vi gå UT på droskan - DET VAR VERKLIGEN HUNDRA ÅR SEDAN JAG GJORDE DET......  så det är på tiden!!!!!!    JIPPI , TJOHO, va gla jag blir stt få ''slippa'' barn, blöjbyte o välling (o man) för en kväll o en natt :)

NÄ NU PUSSGURKOR O GARDIN KNOPPAR , måste jag sluta- vattnet kokar på spisen!

                                                                      KRAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0