Blä....

....Ont i huve, trött, regnigt...... ja kan det va mer höst?

lagar middag, eller den lagar sig sälv i ugnen- laxen alltså, peren kokar på spisen , salladen o brödet är skärt...

ikväll blir det bara fredas myyyyyyyyyyyyyyyyys i soffan, totte har hyrt MEN SOM HATA KVINNOR,
så nu får jag äntligen se den....

popcorn i massor ska jag äta o bara höst mysa......

imorgon väntar lite jobb på stallet, har inte bestämt om jag årkar dra me nån häst o rida oxå.....

nä nu har jag tillome ätit, va smaskens !

nu ska jag ut i stallet o göra bort det sista....

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad tyckte du om filmen? Har du läst böckerna? Jag tyckte filmen var jättebra fast den stämmer inte riktigt överens m boken, men det är klart, svårt att rymma allt i en film om den inte ska vara hur lång som helst.

Ser fram emot att se 2:an, den hade premiär i fredags.



Hoppas vi tar oss upp på Lia snart, men det lär nog dröja en helg eller två tyvärr. Kramar från oss

2009-09-20 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0