Bäst att skriva en rad...

.....Ja medans Elias fortfarande sover...... han har ju nu på alvar börjat sova två gånger.... o det är såååå skönt!!
1½ timme på fm o 2-3 timmar på em :)  jag hinner då göra nått eller bara VILA .....   såååå skönt :)

Barnen har gått mig på nerverna idag så jag har inga hjärnceller kvar......   idag har dom inte haft nå feber alls utan tvärtom hur pigga som helst.... *Paus...Elias mat*

............william har retat sandra o hon har skrikigt *suck*  nannu akuten kom hit :)

vi drog en snabb repa till vindeln för att handla o hämta paket som hade kommit, nå kläder till mig *ler*
en jacka o nå annat smått o gott......   länge sen jag unnade mig tror jag..... men samtidigt vill jag ju gå ner lite i vikt o då känns det kanske bortkastat.... men men, ja ja så är det....

nu har vi ätit middag, det blev ju en liten paus för ellis vaknade o åt middag..... wov känns bra efter allt detta försök att få honom att gilla mat, förutom gröt då som han alltid äter till lunch, men nu åt han lasange på burk....  jippi!!! hoppas det håller i sig :)

nu har jag haft värk i magen i dagarna 3..... vilket är ganska jobbigt det tär på humöret lite grann kan jag lungt säga......    men snart är det putsväck  :)   

Bläääääääääääääääääääääääääääää   sååååååååååå känns det just nu.... totte jobbar över oxå... blä.....
ungarna (alla3) måste duchas nu oxå.... william sitter o gör läxa brevid mig, duktiga kille :)

sandra är på såååå härligt humör..... brås på far sin eller??

nä, nu måste jag börja........  

                           
sån här hade inte varit helt fel just nu faktist............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0